HOME P P P P P P P P P P

Palačinke s borovnicama / Blueberry Pancakes

 

Iako volim francuske palačinke, tzv. crêpes, imala sam želju isprobati i slavne američke palačinke s borovnicama. Inače, one su deblje od francuske verzije, ali je vrlo bitno da budu prozračne. Možete ih napraviti obične pa poslužiti s javorovim sirupom i maslacom, ali i s raznim dodacima poput borovnica, kupina, banana, hrskave slanine, svježeg kukuruza i sl. 
Recept koji sam našla ovdje i modificirala u potpunosti dočarava bit američkih palačinki. Iznenađujuće su lagane, prozračne i ukusne.


I love French crêpes but I wanted to try the famous american blueberry pancakes, too. They are thicker than the french version and it is really important that they are fluffy. You can make them plain and serve with maple syrup and butter or with different flavorings like blueberries, blackberries, bananas, crispy bacon, fresh corn etc. 
The recipe I found here and modified a bit truly represents what american pancakes stand for. Amazingly light, fluffy and delicious. 

Sastojci

2 jaja
1 ½ šalica višenamjenskog brašna
1 prašak za pecivo
3 žlice šećera
prstohvat soli
1 šalica mlijeka
3 žlice ulja
borovnice


Ingredients

2 eggs
1 ½ cups all purpose flour
10 g baking powder
3 tbsp sugar
pinch of salt
1 cup milk
3 tbsp sunflower oil
blueberries (about 150 g)


Priprema

Posebno izradite snijeg od bjelanjaka, a u drugoj posudi izmutite žumanjke. U žumanjke dodajte mlijeko i ulje. Pomiješajte suhe sastojke: brašno, šećer, prašak i sol i dodajte im smjesu mlijeka i jaja. Dobro izmutite i na kraju lopaticom lagano umiješajte snijeg.
Pecite palačinke u teflonskoj tavi na malo ulja. Ja sam pravila manje palačinke jer sam ih htjela poslužiti na malom tanjuru za kolače. U tavu ulijte željenu količinu smjese i pustite da se sama razlije (ja sam stavila 1 grabilicu smjese). Potom stavite borovnice (na ove manje palačinke stavila sam oko 5-6 borovnica). Kad se palačinka ispeče s jedne strane, okrenite je naglim pokretom i pecite. 
Poslužite s javorovim sirupom ili sa šećerom u prahu.


 Preparation

Separate egg whites from the egg yolks. Using a mixer (or a whisk) beat egg whites until stiff. Whisk egg yolks and add milk and oil. Mix dry ingredients: flour, sugar, baking powder and salt. Pour the mixture of milk and eggs into the dry ingredients and mix thoroughly. Lightly fold in the egg whites.
Bake in a teflon pan lightly greased with oil. Pour as much of the batter you want and sprinkle with 5-6 bluberries (I made small pancakes). When gold, turn them around and bake until golden on the other side, too.
Serve with maple syrup or powdered sugar.


Verzija za print
Print version

14 Comments:

Zondra Art said...
May 13, 2011 at 10:08 PM

Draga Josipa sutra mojim curama radim ove palačinke, obavezno!
Izgledaju super, hvala na receptu.
Javim kako su bile zadovoljne, ne sumnajm da će sve popapati:)
Kisss i ugodan vikend.

Ebba said...
May 13, 2011 at 10:14 PM

mmm... odlično su ti ispale, baš za zagrist, krasne su :D Spremam se napisati jedan post samo o palačinkama jer imam doma kuharicu sa istima. Radila sam francuske palačinke sa borovnicama ali onim zamrznutim i obavezno u tavi sa neprijanjajućim dnom i to mi je stvarno fenomenalno! :)

Da mi je nesto slatko said...
May 14, 2011 at 1:46 AM

izgledaju super, a sjecam se jos otprije da ti volis ove americke palacinke :)

melrose said...
May 14, 2011 at 5:46 AM

Divne su, uredne, bas slatka fotka!!! Americke palacinke nisam nikada pravila, uvijek samo tanke francuske:)

Tamara said...
May 14, 2011 at 8:04 AM

Fenomenalne su! Baš volim ovakve slastice :)

vera said...
May 14, 2011 at 10:57 AM

Već duže vreme se spremam da ih pravim deci,sjajne su!

Maja said...
May 14, 2011 at 11:11 AM

Josipa, tako ti divno izgledaju!! Obožavam i Francuske palačinke koje često radim, ali ove su mi isto fantastične (radim ih po receptu Jamiea Olivera) :)

labonnebouche said...
May 14, 2011 at 12:17 PM

Wow, these pancakes look amazing!!! I know what I will make today for breakfast :-). Thanks for the recipe.

Vali said...
May 15, 2011 at 8:33 AM

Joj, bas su mi super! Obozavam američke palačinkice! :)

Andrea said...
May 16, 2011 at 8:19 PM

Jako su lijepe, a posebno privlačno izgledaja i zvuči dodatak borovnica. I ja volim američke palačinke iako su mi naše obične malo draže, moram ubrzo isprobati i ovu tvoju verziju. :)

Kety said...
May 20, 2011 at 3:21 PM

Imaš nagradicu kod mene...
http://ketymartiniskuhacha.blogspot.com/
kiss :-*

Nada said...
May 28, 2011 at 11:20 PM

Ovo već jako jako dugo planiram napraviti, i sve što mi treba imam, čak i svježe borovnice...ali nikako..
Tvoje palačinke su me oduševile,prva sličica je posebno divna..super!

Nika said...
June 21, 2011 at 4:58 PM

Baš jučer smo pričali da bi probali američke palačinke, ali ipak sam napravila "obične". Sada vidim da nisu jako komplicirane kako sam prije mislila pa ću sigurno probati. Hvala na receptu, fotkama i inspiraciji

Maja said...
June 23, 2011 at 12:33 AM

palačinke su zakoooon... ja sam ih prvo radila sa šumskim jagodama a od onda barem dva puta tjedno... trenutno ih kopamo s friško skuhanim džemom od višanja... mljac mljac :)

Post a Comment